Registriert: Fr Mai 28, 2010 13:28 Beiträge: 25 Wohnort: Ελλάδα -- Greece
Programmiersprache: Delphi, FreePascal
I have two pictures one standard 512x512 for a cube texture filled in black nothing else the other is 456x340 How can i merge this and make it one and get this ... I want to get a 512x512 image with the 456x340 image in the middle of the 512X512 so i can load in memory with bindtexture and use it in my cube
_________________ Try to think first before you act....
FreeImage is a good image Library which would allow you to do what you want. The FreeBitmap class can give you the raw pixels so you can import/export from/to OpenGL.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste
Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.