Registriert: Mo Sep 23, 2002 19:27 Beiträge: 5812
Programmiersprache: C++
Switch to orthogonal mode (glOrtho) and simply draw a fullscreen quad (using the same coordinates you just used to set the orthogonal projection) with a timer for it's alpha value. Increase the timer for fading in and decrease it for fading out. Pretty simple.
Registriert: Fr Mai 28, 2010 13:28 Beiträge: 25 Wohnort: Ελλάδα -- Greece
Programmiersprache: Delphi, FreePascal
Sascha Willems hat geschrieben:
Switch to orthogonal mode (glOrtho) and simply draw a fullscreen quad (using the same coordinates you just used to set the orthogonal projection) with a timer for it's alpha value. Increase the timer for fading in and decrease it for fading out. Pretty simple.
Yes it pretty simple ...
I have in my mind so complex things for fadein fadeout...
Thanks...
_________________ Try to think first before you act....
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 2 Gäste
Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.