Registriert: Mo Sep 23, 2002 19:27 Beiträge: 5812
Programmiersprache: C++
Yes, a PPointer is a pointer to a pointer and although it won't make much sense in the first place, a pointer to a pointer is a widely used concept (in C++ more, in Delphi less) so it's nothing special.Under Delphi7 this PPointer is defined in the system.pas so just put PPointer = ^Pointer somewhere at the beginning of our dglOpenGL.pas and it should work.
As far as I've looked through our unit this pointer to a pointer is only used by two functions for the glutesselator, and maybe it's there because they store something this way.But as it's nothing important you shouldn't worry too much.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste
Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.